Arenan takkatupa

Hei kaikki kotona olevat lasten äidit

Kyläyhdistyksemme toimikunta haluaisi nyt kartoittaa, lastensa kanssa  kotonaan olevilta äideiltä,olisiko teillä halukkuutta lähteä aamupäivisin Apetitin portilla olevaan kylätalo Heurekaan tapaamaan toisia äitejä ja lapsia tutustumisen, jutustelun ja kahvittelun merkeissä?

Aikataulut ja viikonpäivä(t) voitaisiin sopia yhdessä, mikä parhaiten sopisi mahdollisimman monelle äidille.

Heurekalla voisi suunnitella jotain lapsille kuten askartelua, satutuokioita, lasten musiikki - jumppahetkiä tms. ja äideillevirkistyshetkiä” vaikkapa paikalle kutsutun kauneusalan ammattilaisen johdolla tai ”kirpputorilla” – jossa voisi vaihtaa itselle tai lapselleen tarpeettomia ja taas toiselle tarpeellisia tavaroita, leluja  ja vaatteita. Ideointi on vapaa, ehdotuksia otetaan vastaan ja toteutus mahdollisuuksien mukaan.

Jos siis yhteinen aamupäivätoiminta ja toisten äitien tapaaminen lasten kanssa kiinnostaa, niin ottakaapas äidit yhteyttä;

Lännen kyläyhdistyksen toimikunnan puolesta;
Teija Rekola-Kuusisto